Avboka resa för Kastrering..

Tog med mig lilla Bella till Molkom idag. Där de har en bullterrier - Lennart och en tax- Bella (ironiskt va?)
Men de skulle jag inte ha gjort!

Lennart blev tokig och springer fram och ska sätta på Bella, flera gånger om. suck. Stackaren, han får inte någon uppmärksamhet alls medan han står och piper, gnäller och skäller.
Pappa Aste "Tänk om han får en hjärtinfarkt nuru!" Ja, de skulle inte förvåna mig :(

Men Bella följer mig som en hemorojd och kommer överens med "lilla" Bella. Skönt, men vi får nog komma tillbaka när löpningen har gått över. Får nog avboka Aya Napa resan och sterilisera henne ist:/

I morgon ska vi spåra med blod för första gången! Ska bli spännande. Erik som förövrigt sköt en älg idag har tagit med en älgklöv hem! Får se hur det går, uppdaterar i morgon:)

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0