Livet som hundägare och moster(:

Det är myskväll i Karlstad idag! Jag, Bella och lilla Zelda ligger och dricker välling och ser på Elefanten Horton i sängen, tur att inte älskling är hemma nu, då hade han fått SPADER på att Bella både fäller och löper och FÅR vara i sängen!  Får tvätta i morgon. Men som man säger, när katten är borta.. :)

Jag var och skrev på ett hyreskontrakt idag! Härligt att få en lägenhet som är dubbelt så stor som den jag har nu och som man faktiskt får ha husdjur i. Nu slipper man smyga så, hihi. Vi flyttar redan nästa helg, åh vad jag längtar!

I morgon åker jag och Bella till Molkom och då ska vi träna och spåra hela helgen! :D Jag älskar livet som hundägare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0