60 års kalas och mättt i magen

Bästa svärmor fyllde 60 år idag och jag med mitt nypysslade intresse kom med mina nypysslade presenter! Nypysslade mig :)

Vi har ätit smörgåstårta x2, bullar, muffins, bonnkakor, coctailkakor och prinsesstårta och nyss fick vi pizza och sallad hembeställt!

 -Varför äter jag? för att det är gott! Men magen sprängs ju? Ja, men det är fortfarande gott!
och nu ångrar jag att jag ätit alltihop!

Erik är nere på "puben" på kickoff med sitt älskade älgjaktslag och det är bara älgjägare som får vara med och dricka  öl.
Alltså inte jag, men det gör inte så himla mycket! Jag trivs bättre här och nu är det IDOL i soffan. Dock somnar jag nog illakvickt!



Mina presenter: Hemmagjord tvål gjord av olivmassa, med rosendoft och rosenknoppar.
Frostade glas och karaff (Ingen bra bild på karaffen) men gulligt servettmotiv
.




Tro det eller ej mena denna best är kärleken i mitt liv! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0