Drömmarna spökar i mitt huvud!

Jag hatar mina drömmar. Jag har helsjuka drömmar och jag skulle mer än gärna vilja veta vad dom betyder. Ibland hänger dom inte ihop alls och ibland kan det vara någon som jag träffade sist i lågstadiet!

Exempel på helsjuk dröm?
Jag, Erik, min familj och min klass var i Agia Napa, cypern. Helt plötsligt får jag barn. Jag vet att pappa skulle typ döda oss om jag berättade att vi hade fått barn så vi gömde vår lilla dotter, Ebba i en pizzakartong hela resan.
Betyder?

I morse drömde jag inte så sjukt men jobbigt.
Jag hade lämnat Erik för mitt ex Jonas. Men när jag låg ensam hemma på sängen och saknade lite sällskap kom paniken. "VAD FAN HAR JAG GJORT!?! NEj, jag kan inte ha gjort det igen!! Och Erik ville inte ta tillbaka mig. Samma panik som jag hade under studentveckan. Men sen vaknade jag och förstod att jag fortfarande var kvar i min lilla älsklings säng i Molkom. Visserligen utan honom, men det var skönt att veta att jag var kvar där.. det skiter jag i vad det betyder för det kommer aldrig någonsin hända!

Jag hatar de där drömmarna för de sitter i större delen av dagen..

 

Gammal biled från första året av våra snart underbara tre år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0