Fredagkväll, utgång och hund!

Fredagkväll. What to do? Barnen sover, inget på teven och fast i Vålberg. Fast att sova här ensam i en natt är värd den tid jag får spendera med mina flickor.

Jag borde egentligen gå och lägga mig men jag har suttit och läst allt som tänkas kan om hundar och dess träning så nu är jag förbered, nu kan hon komma:) Jag måste faktiskt få skryta om att jag kan en hel del hunduppfostran sen förut men denna hunden ska bli grym, och det är bara jag som kommer kunna ta åt mig äran för henne! Så underbart skönt med en alldeles egen!
"Du får vänta tills du flyttar hemifrån, då ska du se att det är inte bara att skaffa.."
skaffa och skaffa nej. Jag har planerat och fått ihop allt utom boende för tillfället. Men det får bli temporärt det vi har nu.

Det finns ju alltid folk som tvivlar på en och ens kunskaper, därför ska det bli så extra kul att verkligen vissa! Åh taggad! Jag börjar redan på söndag, för då hämtar jag henne! Min egen lilla bells! :D

I morgon blir det kil och kalas som sångaren i kiss och lack och klack! Inte igår man var ut faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0