Hundägare?

Sliten vecka har detta varit. Har varit mer trött än vanligt.

Idag har vi varit på "modell för en dag" och blivit sminkade, fått snygga frisyrer och blivit proffsfotograferade! Jättekul och jättefina bilder! Dyrt men inte något man unnar sig varje dag! :)

Har blivit mer och mer sugen på hund och i torsdags bestämde jga mig att jag ska försöka få en foderhund. Så nu (på besök hos min låtsasfamilj i Sunne) har jag spenderat kvällen med att sitta på blocket och mailat på fem fina vovvar! Fick svar från en fin Bella på sju månader i Grums och om jag bara får klartecken från hyresvärden så åker jag och hämtar henne i morgon eller på måndag! :)

Tänkte bara för att uppdatera! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0