Många () och pluttibäs

Vaknade klockan nio av mig själv idag, inget vanligt fenomen för en brud som mig. Dock vaknade jag utan någon vid min sida (han jagar) så det var inte lika mysigt idag. Inte mys

När jag kommer hem (hoppas det blir i tid idag) ska jag måla, jag målar hellre än bra, hellre än städar, hellre än lägger mig tidigt men jag målar för det!

Sen ska jag packa ner svärmors 60års present som jag har gjort alldeles själv (hör och häpna) Ack så aldrig kreativa jag, har faktiskt pysslat! Och mer är pågång. Oj oj oj, ett nytt intresse coming up!


Nu kommer han hem, min pålplutt, han har  inte skjutit något. Men det gör inget för han är min kärlek, min sambo, min lyckoalvedon, min mysis. Ja han är helt enkelt min pluttisbäsis!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0