Hem till Svedala!

Då sitter man på jobb før sista dagen før några dagars ledigt før att åka hem till Sverige till mina ælsklingar! (Dærav de norska bokstæverna) Riktigt tungt att gå upp idag nær klockan ringde 04.50 men det ær væl så det ska vara.
Igår va de extra tungt att jobba nær musklerna værkte så otroligt ont! Men jag drog med Kim på ett træningspass iaf! Bara før att få in rutinerna (mest på han, hihi) Det blev 40 minuter på crosstrainern och lite mage samt benen fick sig en omgång!
Sen blev det grillat med kjempegod sallad med rostade pinjenøtter och fetaost! Namnamnam!
Det bæsta jag har i mitt liv just nu, ingen annan som kan ta hennes plats! och idag ska jag hæmta henne. Mammas hjærta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0