Hur kan ja vart så dum

Borde ha fattat att träningen hade en stor del i det att jag inte har mått bra. Har ju inte kommit iväg på jag vet inte hur länge och riktigt kört ur mig ordentligt. Sprang ju lite i skogen häromdagen men det är inte riktigt samma sak.

 Körde skiten ur mig nu på spinningen och lyfte sen i gymet. Hann dock inte köra det andra passet som jag hade bokat då jag skulle hämta Fia på jobbet men det gjorde nog inget.
Men ååh vad skönt det var. Jag hade sån energi! Även fast jag inte ätit värst mycket. Svetten sprutade och det värkte i benen men jäklars va skönt det var! Och jag var lycklig när jag satte mig i bilen och tände en cigg.. Höhö, ironiskt nog:)


Nu är jag på gång igen, påväg mot kroppen jag vill ha! Istället för att fortsätta misshandla den så tar jag faktiskt hand om den..♥




Åh vad jag saknar min baby, underbara gospos!
Behöver kramas och pussas!♥



Kommentarer
Postat av: T

Du måste gå till doktorn ändå gumma. Även fast du tror att det är över, de sitter i psyket och psyket släpper inte en sån sak så snabbt! Tro mig, jag vet. Kärlek till dig! <3

2011-08-31 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0