Jag gråter bara i regnet

Piercingen är på plats och jag älskar den:) Gjorde inte spec ont när jag tog den men efteråt har det varit mycket svårigheter med att prata och äta. Men snart har den lagt sig :)
Hemma i svedala nu. Chefen på röros ringde igår.
- Skulle du kunna börja som fastanställd 75% 1a september?
- Ehm, ja? Ja, jättegärna! Tack så mycket!! :)
Sååå, fastanställd på gardermoen :)

Tog mig en springtur med Bellsan i skogen igår. Den tjejen älskar att få springa lös i skogen. Tränade lite personsök ockå, himla duktig hon! Skönt att få lite ensamtid med min lilla tjej♥

Sen kom Robert och Kim och vi körde lite wiibowmling och hade myskväll och nu ska vi till marten här i hagfors och ha mysdag :)

Hon vill ha varmt, hon vill ha kallt. Hon ville ha, hon vill ha land. Hon vill ha vitt hon vill ha svart. hon vill ha mig, hon vill ha allt! Jag har ingen chans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0