Jag skulle vilja säga förlåt

Älska mig mest när jag förtjänar det minst, det är då jag behöver det som bäst..
Älskar det ordspråket, är så himla sant!

Jag vet att ja kan bete mig som en idiot ibland. För det mesta faktiskt. Det är verkligen inte meningen och jag blir lika arg varje gång när jag tänker efter vad jag håller på med.
Vet inte vad jag skulle kunna göra mer än att hålla tyst?

Så jag skulle vilja be om ursäkt till hela världen. Till alla som jag sårat och alla som ja har fått och får må dåligt. Det är absolut inte min mening..

Herregud, jag är depp idag, tårarna bara sprutar




Har träningsångest. Så jag bokade två spinningpass.. Kommer nog suga rätt bra i benen i morgon när det är min första dag som fast anställd!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0