Leve träningsapparna!

Såg igår att jag är ledig i helgen, den spenderas med Sandra som också är ledig :) Idag har vi varit på stan och handlat lite, fick mig allt några påsar kläder och en piercing till baby ;) hihi.

Helt slutkörd. Tänkte mig träna idag men gymet stänger om 20 minuter. De får bli en powernap och en powerwalk sen. Väldans va power
Hämtar N på jobbet och sen blir det myskväll med han och Sandra med grillat och vin!

Fick min xperia häromdagen. Har redan laddat ner lite appar. Däribland cardiotrainer och kaloriräknaren. Den är bra mycket mer än en kaloriräknare. Man kan kolla upp de olika livsmedlen, lägga in matdagbok, träningsdagbok m.m. Rolig app! Dock måste man ju vara uppkopplad när man använder den men det går an :)

Nu ska de powernapas!
Gonatt vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0