Pessimistiskus primarus

Inte tränat på bajjlänge nu. Tänkte göra de förut men de va för sent för spinningklassen så istället åkte ja och fia till affären. Köpte glass å daimsås. Så jävla underbart smart Sigurdsson!
Blir dubbelt pass i morgon banne mig, jävla idiot.

Riktigt emo ikväll. Sitter och läser depp-bloggar och tycker allmänt synd om mig själv. Inte för att det är de men de känns som om jag är rätt så utmattad. Om jag får ändan ur vagnen och lägger ifrån mig datorn så ska jag försöka pallra mig i säng, kommer totaldäcka. Öh, illamående oxå. Får nog gå till doktorn snart för detta är nog inte normalt att må illa hela tiden..


Andra kan uppleva dig som ombytlig, anpassande och opålitlig, känslokall eller aggressiv och dra sig undan, vilket naturligtvis inte gör det lättare för dig

Stör mig på att ja alltid ska ta åt mig av allt negativt. Och även om det är positivt så tar ja de negativt. Jag är nog världens största pessimist :D:D:D:D:D Och ironist:S:S:S:S (stavas de ens så?)


Sorry för helt osammanhängande och oförståeligt inlägg men det är nog så ja känner just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0