Sigurdsson - fröken PT?

Fick allt med mig Hanna till gymmet idag, hör å häpna! Kramade ur henne lite och körde box med henne den sista halvtimmen. Tror mycket bestämt att någon kommer ha träningsvärk i morgon :)
Vår kontaktperson förklarade att hon kommer få träffa en PT två gånger. Varpå Hanna tittar på mig och säger:
- Men jag har min PT här?

De vore ju nått! En PT.. De kanske skulle passa mig?
Är så jäkla grinig på att ja tackade nej till hälsoterapeut-linjen som börjar nu! De va ju tänkt att vi skulle till Australien i höst men de blir ju inget, nej. Får bli till våren eller nästa höst. Usch, ja kommer va 40 innan jag skaffar familj om jag ska hinna göra allt före! Om jag ens kommer ha en man.. Kanske är smart att ha de som prio 1 först och främst.


I morgon blir det upp tidigt för då ska ja börja på min spinningkonkurens! Vi som anmälde oss ska genomföra 15 spinningpass på 6 veckor och när de veckorna är slut får man en T-shirt. Jag vet, en t-shirt.. Men ändå, det är ju ett pyttelitet mål! Så kommer man igång med spinningen igen oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0