Sverige, kära...

Min kropp skrek efter vila igår efter jobbet, jag hade knappt energi att packa och duscha innan Nicklas kom och hämtade mig. Men vila blev det, satte mig i bilen 13.00 och kom innanför dörren vid ca 20.00. Skapligt trött på att åka bil!


Men i morse blev det en snabb, mysig promenix med Bella och Nicklas i skogen! Letade efter kantareller och kastade pinnar♥ Efter det vart det mysfrukost! Stekt ägg, champinjoner, tomat och honungsmelon! Namnam! Och sen iväg till Sunne för att hämta Tuwis! Vart rätt mycket bilåkande idag med och i morgon blir det mer när jag ska iväg till Molkom och hämta alla mina grejer från Erik. Mycket kommer de bli! har ingen lust egentligen men de måste väl göras. Sen blir jag Hagforsbo? Shit, måste till skatteverket i morgon oxå!

Men men, när all skit är över ska ja njuta av varenda dag som går! Försöka iaf! Jag har skapat ett nytt liv som faktiskt passar mig, som jag njuter av att leva. Inte alltid men för de mesta! Fått tillbaka träningssuget och folk som faktiskt vill gå till gymet med mig och lyfta! De hade man inte när man bodde hemma inte, höhö! Nu är det bara Bellfis som fattas som sagt, att hon ska få följa med till Norgelandet!

Nä, Nicklas är uppe och lägger Tuwa, så jag tar mig ut på en kvällstur med Bellan!

Liten skit :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va som ja trodde alltså. Å piercingar åxå, du hart att bra du

2011-08-08 @ 09:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0