Sverige, värmland, råda, hemma?

Tog mig hemmåt igår, tack o lov. Tur att man har snälla arbetskamerater!

Är hemma tills på fredag och dessa få dagar ska bara bestå av massa ledighet har jag bestämt! Vi sov till tolv idag, gud vad underbart! Sen blev det en skogpromenix och kantarellplockning så vi har till frukosten i morgon! Mys :)

Var farligt nära att pierca tungan idag men det var stängt. Faarligt nära. Tror inte jag skulle ha vågat om dom skulle ha öppet men jäklar vad jag vill! YUM!

Nu blir det iväg till Nicklas kompis/halvbror (?) på lite öl kanske. Sen blir det vin och kräftor hör å häpna!

Jag är faktiskt ganska lycklig nu tror jag. De känns så. Är inte de ganska underbar känsla? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0