Träningsglädje!

Idag tog jag steget att ta upp den riktiga träningen igen. Efter strandhänget åkta jag till Elixia här i Jessheim och köpte mig ett träningskort. Jättefint gym med många olika pass, många maskiner och mycket fria vikter! Precis som ja vill ha det! Körde en halvtimme på crosstrainern och lyfte lite vikter sen.

Jag är så glad att jag har fått tillbaka träningsglädjen från förr! Då tränade jag två pass om dagen, sex dagar i veckan. Då va ja fin i kroppen oxå. Sedan har jag varit så jävla slö och såsig och min kropp har bara förfallit!
Men idag på gymmet kände jag sån jäkla glädje och energi och detta kommer fortsätta, tro mig! Det är ju oxå väldigt motiverande när folk säger att man inte komme grejja detta utan att jag kommer falla tillbaka till "såslivet". Det sporrar!!:D

I morgon ska jag köpa nya träningsskor. Det går mycket pengar när man ska starta nytt, hälsosamt liv! Men mina är så himla torra. Träningskor är ju faktiskt en färskvara!

I morgon ska ja dra med mig Kim efter jobbet och träna! Kul Kul :)

Dagens mat?
Sallad med fetaost, rostade pinjenötter, stekt lax och olja med vinäger och vitlök! Känner mig så nyttig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0