Urpumpad!

Är riktigt nöjd med min dag i träning! Drog med mig Kimpa till gymmet och drog in han i boxningssalen och körde helt slut på honom, han bad om att få gå och duscha! :) Jag njuter verkligen av varenda minut på gymmet nu, armarna skakar och svider så jag knappt få i mig vatten. Kalla mig galen men jag tycker det är underbart!

Maten idag bestod av lax, broccoli och gurka med vatten till.
Oxå det enda ja ätit:/ Måste bli bättre på dedär med matvanorna!

Målet?


Finns inget snyggare än vältränade och slimade tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JA de måste du att de. föa ä viktigt!!"

2011-08-04 @ 20:38:17
Postat av: micke

du är snart där, Emma! :)

2011-08-04 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0