Let me see you work for it!

Hade sån ångest förut idag. Har inte tränat på över en vecka och ätit så onyttigt och fel. Så efter att jag tvättat babys bil (världens bästa tjej?) så drog jag ner lite keso och tonfisk i en matlåda och åkte racerfart till gymmet. Måste trappa ner på keso och tonfiskätandet alltså. Det är nog min nya favorit"rätt". Enkelt och relativt gott. Hmmm...

Iaf så körde jag 45 minuter cardio och hela tiden (utom en vattenpaus på fyra sec) så såg jag till att wattpower låg mellan 90 och 105 hela tiden! Go me!
Gymmade sen med armar, bål, övre ryggen och lite stuss. Känns som om musklerna ska ploppa ur sina fästen just nu men jag är riktigt nöjd med min träningsdag. Det känns nog dock i morgon men va fasen, man ska veta att man har gjort nått också :)

I morgon ska jag äntligen efter många om och men få med Hanna till gymmet så hon får sig ett träningskort. Är tämle trött på att höra samma tjat hela tiden..
- Gud jag är så fet, alltså kolla celuliterna! Det är inte snyggt med det här fettet alltså..
- Men börja röra på dig då FÖR HELVETE!
- men jag har så ont i fötterna. Äh, jag åker till McDonalds istället..
Whaaaat!?

You don’t get it by… Staring
You don’t get it by… Wishing
You don’t get it by… Drooling
You don’t get it by… Hoping
You don’t get it… Easy

You get it by…

 

Getting off your ass
Working for it

 

Every second Of every day
For the rest of your life.





Lägger upp ytterligare en bild som får mig att vilja träna varje dag, varje minut, varje sekund


Kommentarer
Postat av: Sebb

Så sant som de är sagt! Fan va ja saknar dig på sats, gumman! Det är ingen som sporrar en genom att slå en i huvudet på boxningen längre ;)

2011-08-22 @ 10:27:34
Postat av: Anonym

bäst är du :)

2011-08-23 @ 00:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0