Vill man vara fin får man lida pin!

Jag kan lätt säga att jag är en väldigt bra vän. Ibland iaf. Hanna har velat pierca tungan hur länge som helst nu men alltid klagat på att hon inte har råd. Så då fick jag en idé. Hanna fyller 20 nu i september så då tänkte jag "födelsedagspresent". Ringde och bokade TVÅ piercingtider. Så i morgon vid denhär tiden sitter vi i studion och väntar spänt på att de ska bli vår tur. Eller så har vi sprungit därifrån. Men nu är det bokat iallafall och jag är så jävla rädd så fan ätter! Kan knappt räkna gångerna jag har vart på toa sen jag ringde.

Nicklas gjorde det igår han. Har jävulskt ont idag, bådar inte gott detta. Men de ska nog gå bra, vill man vara "fin" får man lida pin!



Ingen träning blev det idag heller, vi var för sega upp i morse. Alldeles för mysigt att ligga tätt intill!
Men tar igen det i morgon med spinning och core har jag tänkt!



Nu blire det iväg på några timmars jobb! Hard wörk wörk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0