Ynklig och sjuk!

En ledig dag kunde inte ha kommit mer passande nu när jag är så sjuk! De värker i hela kroppen och träningsvärken från i onsdags känns ju inte skönare! Jag har legat i sängen och ätit glass och läst hela dagen..! Skönt med lite slappisdag någon gång oxå! :)

Jag och Nicklas drog till gymmet i onsdags, nu är det dags att bli fit! Jäklar!
Efter det har de inte blivit någon träning pga för sjukdom och för lite sömn, men måndag lär det väl bli igen. Usch, får nästan lite ångest när ja inte tränar nu. Känns om ja bara ligger och jäser. Men det är klart varje hostning och nysning är ju ett träningspass i sig! Jäklars va ont de gör!

Han är hemma i Sverige, hade behövt lite ompyssling nu när jag är så ynklig. Någon som ligger och kramas och hämtar glass och te! :( Finaste






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0