Bränna-pengar-helg

Åh, vilken helg det har varit! En dag till Ullared och en eftermiddag i charlottenbergs shoppingcenter. Jag har bränt över 6000 denna helg och jag har ångest som aldrig förr. Men ack så mycket fint jag har fått tag på! Julklappar till familjen, till Bellsan och till mig själv :)

I charlottenberg köpte jag mig äntligen ett par BetterBodiesbyxor som jag alltid velat ha. 800 pix! Fan, köpte även en celsius i varje smak så jag vet vilket flak jag ska köpa sen! Hihi:)



Så nu har jag anlänt i Norge i ett 15 grader varmt hus, parkerat mig under värmefilten till The proposal. Underbara filmen! Jag gråter varje gång jag ser den! Dock ska jag upp om tre timmar och iväg och jobba.
Åh jag hatar morgnar. Jag kommer aldrig vara en morgonmänniska. Jag dygnar istället så försover jag mig inte! Bra taktik där, Sigurdsson..


I morgon ska jag ta tag i träningen igen. Ska dra iväg till gymmet en sväng och testa att lyfta lite. Så då kanske tränings-uppdateringarna börjar igen! Men först blir det nog en kaffe med Omar på Jessheim:)

Just de ja hur det går med rökningen. När jag är i Sverige skulle ja kunna sluta direkt. Men när jag kommer till jobbet.. Ja, det finns en anledning till att dom kallar mig för sneipen (fimpen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0