En fin dag!

♥Åh jag hade nog välrldens bästa födelsedag! Var väldigt nervös inför firande av familjen men de gick hur bra som helst! :) Jag fick mycket fina presenter och åt jääääätte god mat! Åt inte så mycket tårta faktiskt, det blev mest smörgåstårta ;) Tack alla nu som var med och firade min 20-årsdag! ♥

Jag glömde tydligen mina skor hos syster i lördags så det har inte blivit någon springtur och lär inte bli idag heller. Bara korta promenader med de vanliga, slitna skorna.. Men jag kompernserar upp detta med att stå och rocka med min nya rockring som jag fick av min kära bror!

Nu ska jag och Bellsan åka in till stan. Dricka kaffe, spendera födelsedagspengar och få mer presenter ;)

Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0