Endelig fredag!

En underbar fredag morgon! Mår bättre idag, får se hur länge humöret håller sig uppe utan cigg denna dagen ;)

Jag tänkte vara duktig i morse och gick upp med Erik vid kvart över sex. Satte på kaffe och försökte förstå vad alla tycker det är så mysigt med tidiga morgnar! Fattade inte, så jag gick och la mig istället:P

Vaknade vid tio, och nu sitter jag och lyssnar på knRadio. Mr Lööf har nämligen önskat en låt till mig och grattat mig på födelsedagen tills i morgon. hihi! Kul kul :D
Sitter och smuttar på en kaffekopp och ripped fuel har precis landat i magen. Så nu ska jag och Bella ut och gå 45 minuter innan jag åker upp till sjukhuset igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0