Gott nytt år



2012 närmar sig med stormsteg, hörrni. Egentligen är den praktiskt taget redan här. Det är nyårsafton, det är röd dag och folk sitter med listor kors och tvärs om vad de lovar sig själva vad de ska åstadkomma med det kommande året. Varför gör man så? Iaf när man är som mig ? Ingen självdiciplin för fem öre men ändå ska man banne mig ha massa löften som man bryter om två veckor som gör att självkänslan sjunker i botten.

Så iår ska jag bara ha ett löfte. Jag lovar heligt och dyrt att jag ska försöka;

Sluta röka
Sluta ta livet så allvarligt (vi kommer ju inte ur det levande iaf, jorden ska ju ändå gå under 2012)

försöka
Behärska mina crawings med junkfood. (bakverk, hamburgare, smågodis, MILKSHAKES!)
Behärska mina fula grodor om det är något jag blir förbannad över (Dom där jäkla grodorna hoppar ur titt som tätt)
Behärska mitt närhetsbegär (jag har faktiskt bättrat mig ganska bra nu
Behärska mina skuldkänslor gällande folk, tid, jobb, mat m.m.
Behärska mitt begär av att spendera pengar kors och tvärs

försöka
Bli en bättre människa
Bli en bättre vän
Bli en bättre framtida flickvän (!)
Bli en bättre matte
Bli en person jag vill vara
Ja, jag ska försöka. De tycker jag är rätt bra iallafall. Istället för att bryta något som man lovar!:)
Vår lilla "familj". Mina låtsasbarn och mitt livs största kärlek ♥

Nya BODY-tidningen dimpade ner i brevlådan idag. Med en assnygg kalender för 2012!
Motivation, check!

Gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Ejja

<3<3

2012-01-02 @ 00:57:23
Postat av: emma

<3<3<3

2012-01-02 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0