Hva e galt med deg da?

Jag har haft två ganska jobbiga dagar. Dagar då jag inte har vågat somna på nätterna för att jag vart rädd att försova mig på morgnarna så jag har dygnat (jag har sovit fem timmar sen söndags), kört verkligen stenhårt på jobbet då charterflygen börjar ta av nu, promenader med hundarna och jag har levt på protteshake, koffeintabletter, banan, celsius och kall grillkorv (!) då jag vart alldeles för trött för att ställa mig att laga någon riktig mat-fast föda liksom!

Så jag fick en ganska intressant fråga idag:
Hva är galt med deg da? Du sover ikke, du spiser ikke. Du bare trener og jobber..?
Oj då, det kanske inte ser så bra ut detta. Kanske inte känns så bra heller men jag har inte tid att känna efter när jag inte vill sätta mig ner, jag vill inte ta det lugnt för då kommer jag inte upp igen skulle jag tro.
Det kommer nog på torsdag på min lediga dag, ja kommer däcka!



Men tills dess kör jag. I morgon börjar jag halv tolv så jag och Fia hoppas på fint väder så vi kan ta med hundarna ut i skogen och ta fina vinterbilder med systemkameran! Det är inte lätt att få fram några fina bilder på en kolsvart hund med en vanlig kamera, inte. Här ska det vara avancerade saker! :)

Laga mat ska jag göra också. Jag kanske ska försöka smyga mig på torsken jag handlade hem i söndags. Jag har dock aldrig tillagat någon torsk så det kan bli intressant! Några förslag? Det blir väl det vanliga till, tänker jag. Broccoli och haricort verts. Men det är ju så svårt utan några salta kryddor. Jag vill inte binda för mycket vatten. Jag har sett att endel kryddar med kanel?! YUCK!

Förresten så har jag ju prövat drycken celsius nu. Två styck per dag och jag gillar dom verkligen. Dock kan jag inte bestämma mig vilken smak jag tycker är godast, som jag kan beställa ett helt flak av. Apelsin kanske.
Jag får ta mig en tripp till svedala på fredag kväll så jag kan handla på mig lite!
 =D



Nu ska det sovas. Har mitt hjärtegryn brevid mig och i morgon blir det löpetur. Gonatt



Kommentarer
Postat av: Nico

Låter inte bra, du måste va rädd om dig!!!!!



Men en otroligt fin bild iaf. =)

God Jul och Gott Nytt År!

Kram

2011-12-21 @ 15:24:50
Postat av: emma

haha, fin bild? Det ær en bild som visar hur trøtt jag ær? :P Haha men tack før de niklas!

2011-12-21 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0