Lyxhustru!

Jag skulle kunna tänka mig att leva ett sånthär liv. Att vara hemmafru eller liknande. Om jag var miljardär, då skulle jag köpa mitt eget gym, skapa ett eget team och bara leva det liv jag vill! Det är så otroligt skönt att vara hemma såhär och ta långa promenader, hälsa på folk, städa, lyssan på musik samtidigt som man tar god tid på sig att laga en god middag! Dock skulle jag väldigt väldigt gärna vilja ha lite vikter och tillåtelsen att lyfta! :(

Idag har jag gjort en Emma-middag. Haricots verts, broccoli och ungsstekt kyckling kryddad med chili, svartpeppar och rosmarin. Skar även två snitt i kycklingen och fyllde dom med pesto! Jag älskar pesto!! :)
Det ser inte så himla gott ut men jag kan lova att det var det!



Två koppar kaffe och ripped fuel x5 har precis imundigas! Ska löpa ner till apoteket och hämta ut de där jäkla smärtstillande. Det blev inte av i morse då de övre magmusklerna krampade så in i norden.. Alltid är det något vettu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0