Ny dag, ny inspiration!

Jag får nog ge upp det där med löpningen vid 23.00 om kvällarna. Iallafall med Bella. Hon sover fortfarande! Skruttan!♥




Idag ska jag vara en riktig hemmafru. Jag lovade Erik att jag skulle städa hela lägenheten, sen ska jag ju laga mat och lägga i matlådor och grejer mellan alla intervallpass! Hihi!
Kycklingen ligger på tinande. Det blir nog ungsstekt kyckling med grönsaker idag. Omnomnomn!
Gud, jag blir ås full av inspiration av alla dessa tävlande som bloggar! Det är sjukt. När jag är klar med alla sysslor här ska jag parkera mig i soffan nån timme och bara nöta bloggar! :)



Mina Ripped Fuel x5 ligger i magen, nu är det dags! Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0