Ny dag, nya krafter

Man måste få vara svag ibland. Få bryta ihop och ligga och gråta och vara världens ynkligaste ibland. Få tycka att allt är skit, en själv är skit, vännerna är skit, omgivningen är skit, livet är skit..
Men detta var igår, idag är en ny dag. Men tack för att ni fanns där igår, Nicklas och Caroline, för att ni orkar med mig!♥



Idag är det en ny dag. Solen lyser och snön ligger fortfarande kvar utanför. Bella ligger fortfarande och sover såklart och jag sitter och sörplar kaffe. Ska snart stoppa i mig en ripped fuel x5 och nån koffeintablett och ge mig ut på en vinterpromenad för att senare åka in och gymma med Lars! Lars som är 61 år som tränar stenhårt 5-6 dagar i veckan! Impad! Så ska jag oxå bli! :)


Dagens inspiration måste vara Rihanna! Sitter och lyssnar på henne musik nu på morgonkvisten och blir så himla dnas och träningssugen! Pull da triggah!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Riktig holdning frøken :) Kommer til å høre på alt du bærer på, alt som må ut. og fortsette og fortelle deg sannheten, helt til du tror det selv. Du er FANTASTISK <3 Ha en fin dag

2011-12-06 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0