Nya löpbyxor!

Jo, jag bytte min älskade onepice mot mer välbehövliga vinter-löparbyxor från Soc! Mina vanliga löparbrallor är också från soc, jag gillar det märket. Onepiecen var alldeles för varm för mig ändå!

Jag är så himla trött! Eftersom det spökar i detta förbenade hus så vågar jag inte riktigt somna förrän Zelda kom och la sig brevid mig i soffan och myste. Då gick vi in på henne rum, hon jag och Bella och la oss alla tre i sängen och snossade och sov! Dock gick vi upp vid sju så ögonlocken väger ton på mig! Men alla ursäkter är dåliga, det är ingen idé att komma undan! Så nu ska jag tanka in lite musik i min nya Ipod Nano som jag fick av käre far i födelsedagspresent, ltfta lite vikt,  snöra på mig skorna och ta med mig Bella ut i elljusspåret!

Uppdaterar senare ♥



Några centimeter sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0