pannkaksträning

Dagens träning som jag skulle tillbringa med moster Lars blev bara ben, triceps och bröstträning innan jag blev tillsagd att gå ut i loungen och sätta mig och äta en banan och festis. Jag blev yr, svimfärdig, kallsvettig och nära på att spy flera gånger! Troligen för att jag hade tagit både koffeintabletter och red cap xtream samtidigt. Självförvållat, jag vet men jag blir så jäkla irriterad! Jag var supertaggad till träning med Lars och var verkligen redo att kötta med vikter men så blev det bara pannkaka av alltihop. Men men så är det ibland. Lyssna på kroppen för en gångsskull, Sigurdsson! Lämnade även Molkom efter två veckors sjukskrivning och styrde skutan mot vålberg och systeryster en natt innan det bär av till Norge. Vet ej när jag besöker sverige igen. Blandade känslor. Jag är tämle trött på att ha en knökfull bil eller ha grejer utspridda överallt hos andra bara för att inte ha något eget hem här i sverige. Men vad gör man? Det kanske är dags att sluta klaga på livet nu? Dags att kasta in handduken, stänga av tvn och sova i väntan på morgondagen då det nalkas löprunda! :) gonatt folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0