Snoss å goss å karaktær

Ær det ett tecken på att man har dålig karaktær nær man går ner ca 2 cm i midjan på en vecka nær man har varit ensam hela tiden? Jo, jag tror de jag! Dock så klagar jag inte, verkligen inte.. Idag fick jag be om en storlek mindre i byxor på jobbet! Och Linda klarade att kasta upp mig (i det enklaste laget) i en fullastad tralla med bag! Det gjorde min dag! :D

I veckan åkte jag øver till Charlottenberg och køpte mig ett flak celsius! Det kænns verkligen som om dom fungerar! Jag blir pigg och jag har ju (bevisligen) gått ner en storlek! Inte bara før det men det ær nog en bidragande orsak!

Så nu sitter jag på jobbet. Råkade førsova mig två timmar (på sen vakt?????) så jag jobbar till midnatt sen packar jag in Bella i bilen och åker till Svedala och Erik och snossar och gossar lite! ♥
Men nyår, NYÅR spenderas i Oslo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0