Två löpturer idag!

Börjar komma in riktigt i mitt löpande. Jättekul och skönt framför allt!
Idag har det blivit två löpturer (hade nog blivit fler om jag inte vart tvungen upp till sjukhuset) En i morse innan frukost och en ikväll, mest för ångestens skull faktiskt. Vi åt nämligen segis och kräm följt av skumtomtar ikväll. Det skulle vara så mycket enklare att nå sitt mål om man bodde själv, långt ifrån sötsug och kvällsmys-förslag. Sen skulle det vara mycket lättare att nå målet om man kunde ha en gnutta till karaktär men icke då! ;)



Men kvällsturen gick bättre än morgoncardion faktiskt. Jag sprang i ca 35 minuter i lagomt tempo utan att stanna en enda gång. (hallå, jag har rökt i ett par år och började springa för första gången nu i början av min sjukskrivning då jag inte får träna annat så det är bra gjort för att vara jag!) Mycket stolt över mig själv faktiskt! Och över världens bästa Bella som trots distraktioner, sprang lös precis vid min sida hela tiden! ♥





Eftersom jag blev sjukskriven en vecka till så har jag varit och handlat hem lite Emma-mat till Casa de Flodman! Det är väl lika bra att ta denhär fettförbränningen på allvar om jag ändå ska vara ledig och har tid! :) Inga mer snabbmackisar, pulvermos eller sånt. Här ska ätas kyckling, broccoli, lax, proviva, rågbröd, bönor, bulgur m.m. Ska bli kul att se Eriks reaktion när han kommer hem och det står något GRÖNT på bordet ;)




Tycker nog att det räcker med muskler på benen nu. Dock är det ju rätt mycket fett på dom nu men ändå, tycker verkligen inte det är snyggt när låren är som tazmanska odjurets träpåk!

Nej, nu gör det alldeles för ont. Nu blir det en varm dusch och sedan snossa ner sig i sängen för i morgon ska vi upp i ottan på en löptur ner till apoteket och hämta ut smärtstillande! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Nico

Dina ben ser ju helt perfekta ut nu ju! =)

2011-12-06 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0