Upp som en sol, ner som en pannkaka

Började dagen som en sol. En sol en lördagmorgon i mitten av Juli. Allt var underbart.
Men det försvann på eftermiddagen. Känner mig gråtfärdig. Har ont i magen och är totalt missnöjd med dagen. Med mat och träning. Eriks mamma kom förut med fika. VARFÖR I HELVETE SKA JAG ÄTA!?!? Jag fattar inte vad problemet är med att avstå sånt!? För att sen blir förbannad och gråta över att jag åt dendär förbannade bullen med mandelmassa! Tänk om jag skulle vilja börja tävla, jag skulle ju för fan inte klara av ens 1 av de 10 veckor med hård diet! Det bubblar i magen och den hänger nerför byxlinningen känns det som. Tänkte ta en formbild förut för att liksom "föra protokoll" om jag kommer ändras något under sjukskrivningen. Men jag tog bort den lika fort. Jag blev äcklad av mig själv. Usch, hatar när jag känner såhär..

Jag tror jag har en fis på tvären också. Kanske därför jag är så uppblåst. Ska försöka få ut den och sen dra ut på en rask promenad i en timme eller något. Känns som om jag måste tanka ny musik till mobilen också, jag börjar tröttna på den jag har när jag nöter den varenda dag, tre ggr om dagen.. Konstigt?




Vänta här nu, jag har ju inte rökt nånting idag! Det är kanske är därför jag är kinkig!? Då jävlar ska jag dra i mig en cancerpinne för såhär tänker jag banne mig inte må! Men bara en. Någon måtta får det va!

Detta har jag alltså fått i mig idag.
2 rågmackor med kräftröra
1 dl lätt youghurt
2 dl proviva (=bubbel i magen???)
En stor kycklingfilé med pesto, haricots verts och broccoli.
2 koppar kaffe
En STOR bulljävel
2 ripped fuel

Detta har jag gjort:
11.00 Joggade/intervallade 7,5 km
15.00 30 minuters rask promenad.
20.00 kommer det nog bli en liten löprunda. Eller något. Ut ska jag iaf!

Detta mest för att hålla koll själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0