livet är bra just nu :)

Åååh, det blir ju så sällan man är här och knatar när man är i Norge och jobbar.. Men jag tänker iaf att jag ska göra det, och det är ju tanken som räknas, eller hur? :)


Är precis hemkommen från 9,5 timmars jobb. Idag har det varit så himla bra jobbet faktiskt! Lite småkyligt, men hey, det är ju Norge jag bor i ! Bilen startar ju inte så jag fick powerwalka dit. 1,5 timme. Samma blir det nog i morgon, men en löpetur istället, lite rockring innan bara :)


Och i morgon åker jag bort till Svedala för att tillbringa lördagen på Ullared med mina damer! Alla julklppar ska inhandlas förhoppningsvis.
 Fia, Hanna, jag och en kaffetermos! Vadå tantvarning? Lägg av! :)


Har inte blivit något gym alls sen ja kom till Norge, bara fest och jobb. Ångest.Och igår tryckte jag i mig massa negerbollar (utan fördommar) Jag får ta tag i det till veckan helt enkelt. Måste få igång musklerna igen. Är trött på att misshandla kroppen så som jag gör. Äta bra och träna, Ska de va så svårt? Och unna sig lite fest på helgerna i stället :)

Men jag måste säga det igen, jag har gått runt på jobbet idag och varit hur glad som helst hela tiden..
Jag älskar mina arbetskamerater! ♥


Och jag älskar mitt liv nu.. 'Jag har haft mycket panik under sommar och höst men nu har jag insett att man ska inte ta de så allvarligt, de där livet. Man kommer ändå inte ur det levande så varför inte göra saker som man vill då? Om saker går som planerat nu så bokar jag och Fia resa till Hawaii i helgen. Tills nästa vinter. Och stannar i fyra månader. Surfing safari! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0