No Pain- No Gain

Jösses, jag sov till 12,20 idag. Inte bra detta, måste skärpa mig med mina morgnar så det inte blir så korta dagar!

Det blev iaf ett par nya lyftarhandskar, ett par skor, en mobilbilladdare och en... ONEPIECE! Jag har alltid velat ha en onepiece! Men jag ska nog lämna tillbaka den i morgon då jag hellre behöver ett par fodrade löparbyxor! :) Oj oj, hon är igång :)

I morgon ska jag även in till KMTI och träna. för första gången på jättelänge! Kanske blir ett årskort så ja kan dra iväg när jag är i Sverige? Men jag får nog se om det blir några mer Sverigebesök på ett tag. Det spörs!
Iallafall självaste, älskade moster Lars (alltså mosters man Lars) ska ta med mig på träning med lite ben, rygg, triceps och biceps! Åh, vad underbart. Och jag ska försöka göra honom stolt, men då får jag nog stoppa i mig några citodon först! haha. Men skönt ska det bli iaf! No pain, no gain!




Nu ska jag uppdatera mig lite i träningsvärlden genom alla de 10 bloggar jag läser sen blir det en kvällspromenad med Bella i årets första snö! Är de inte förfärligt? :(

Puss å gonatt alla mina älskade därute!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0