Massage!

Det var allt svårare än jag trodde detdär med att lägga över musik till ipoden. Skitnano, skitapple och skitItunes.

Löparbyxorna förstår jag mig inte på heller. För små i benen och för stora i midjan. Värmde gjorde dom inte heller speciellt. Dom var ju helt okej att springa i men jag tror nog Soc gör bäst byxor till inomhusträning
Ibland måste man ju tänka positivt oxå? :)
Lyfte lite lätt idag!
Bicepscurl med fast grepp och skivstång. 10*4
Viktplatta bakomhuvudet 10*4
Raka marklyft 8*4
Och 20 min löpning!


Igår fick jag förresten höra att jag är överraskande stark i benen
när vi gjorde alla benövningar på gymmet! Alltid kul! :)
Nu ska denna gångens Sverigevistelsen avslutas med en massage på systerysters nacke (Klirr!) och lite mys med barnen innan det bär av till Norge. Till min egen mat, tider, rutiner och träningar!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0