Vilken helg vi har haft!

Jag har totalt glömt av bloggen då jag har vart upptagen med annat eller helt enkelt inte orkat!

Fredag kväll drog vi ut på krogen jag, Hanna och Charlie. Min födelsedag måste ju firas här i Norge oxå, eller hur?
Jag blev bjuden på drinkar och shots, blev sjungen för och dansade tills fötterna skrek. Den kvällen avslutades även väldigt bra med människorna som gör min vardag!

Lördag förbannade jag mig över att ha tagit ett extra pass. 12-20. Men efter jobbet åkte jag hem och korkade upp igen. Är det såhär det känns att vara 20 år och singel? Två dagars varje vecka? :P
Började lite lugnt med arbetskompisar och sen vidare ut på krogen. Den kvällen var oxå jättekul tills det börjades med massa bråk, svartsjuka och tillsist akuten med Nickeman.. Vi låg på akuten i 11 timmar i festblåsorna!

Och idag har jag gjort veckans första arbetspass. Lite seg efter helgen och ont i magen men det går när arbetskompisarna piggar upp.
 om det inte vore för dom skulle jag nog inte jobba där skulle jag tro



Och nu ligger jag i sängen och äter dagens första mål. Potetskruer och daim. Jävla skit
Det har inte blivit någon träning eller bra mat alls denhär helgen, bara massa öl, shots och ciggaretter. Och jag som skulle hålla mig från festandet fram till nyår! Men jag har kul iaf, jag gillar mitt liv nu :)


I morgon börjar mitt nya liv! Igen. Jag är ledig i två dagar nu så det ska bli massa promenader, god och bra mat och ingen ångest!



Gonatt därute ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0