En bra dag av nyttigheter

Idag har det varit en bra dag i mitt nya liv! När jag kom hem från jobbet åt jag lite lax och bulgur, vilade en timma och gick sen ut och gick med Bellfis i 40 minuter! Kom hem, tvättade lite och åt en liten bit lasagne innan jag åkte iväg och jobbade.
Efter jobbet tog jag mig en klementin och gick en långpromenad på en timma med lilla snuttan igen.. Det är så otroligt skönt att hon kan springa lös för det mesta nu när det är så halt! Mammas lilla tjej
Älskling hade stekt kyckling när jag kom hem så jag ställde och gjorde mig en kyckling sallad på isberg, mycket rödlök, tomat, fetaost och rostade pinjenötter!♥ OCh jag klunkar i mig grönt te! Och det blir bara godare och godare...
Nu ska jag hoppa in i duschen, gå ut på kvällspromenaden med Bella och sen bada henne. Kände att det behövdes!
I morgon blir det morgonpromenad på en timme! Wohoo jag är på gång! Detta blir lagom tills jag ska tatuera mig!:)

För övrigt så tycker jag att Martin Timell är ruskans mysig, speciellt i reklamen för "min stora dag"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0