Fet mat! Öööööh

Denna veckan har jag faktiskt varit supernyttig i mittmatintag.. Kyckling, Lax, bulgur och sallad! MEn igår var det Erik som gjorde mat.. Mackisar med två ton smör och chorizokorvar med mozzarella, också dom dröp av smör.. Visst det var gott.. Dom första tuggorna men sen mådde jag bara illa. Går de så fort? Drog med Bella ut på en lång kvällspromenad efter det. Hade ju tänkt gå och simma men jag somnade ifrån det :)
Idag svängde jag in på Ica för att handla lite efter jobbet. Jag kom ut med en semla. Åkte hem och tryckte i mig den och mådde genast illa igen.. De måste kunna gå så fort, eller?

Nu har jag och Bella varit ut på en timmes powerwalk och tog lite turkisk youghurt med blodapelsinbitar i, gott!
Ska nu åka till kil och jobba. Även där blir det nog en promenad!
Beställde hem super powercaps från proteinbutiken idag! Jag har ju inte råd egentligen men vad gör man då?
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0