Mitt nya liv börjar NU!

Jag har fått nog av mina överflödiga vinterkilon nu så idag ha jag gjort ett ytterligare tappert försök att förvandla mig till en nyttigare människa. Behövs ju oxå om man ska in på hälsoterapeutlinjen.
Alltså i morse startade jag med en tjugominuters powerwalk med bellis. Tröttnade efter 20 minuter eftersom jag drog mig hela tiden på den blanka isen!!! SÅ jag vände hem, tog mig en smörgås utan smör med kalkonbröst och avocado på. Jättegott!
Och nu har jag varit och simmat i en trekvart! och står och lagar kvällsmaten- lax, brocolli, ris och turkisk youghurt! Allt med stark krydda!
I morgon blir det antagligen ingen powerwalk innan frukost eftersom jag börjar klockan sex!!! Men efterjobbet så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0