Neråt neråt neråt

Upptäckte idag att jag har gått ner tre centimeter runt magen på två veckor! Gissa om jag blev glad, äntligen har jag gått in för något helhjärtat och faktiskt sett bra resultat! Men det kanske är för att man har sånna mål som jag har? Jag och min underbara älskling åker ju till Puerto Rico i slutet av Mars på vår treårsdag ♥ och då vill jag ju inte se ut som ett mähä med vinterkilon. Också ska jag tatuera mig i morgon, på revbenen och neråt. Det är ju inte heller snyggt om det hänger bildäck ner över höften? :)
Åh jag blev så glad, detta håller min motivation otroligt högt uppe och peppar mig att fortsätta! Tänk och va så snygg som P!nk! I kroppen alltså...
Eller som Sofi, hennes blogg som fick mig att börja med alltihop, och även hon som tipsade mig om mina super caps!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0