Nygaddad, uppsagd och pank..

Jao, var ju och tatuerade mig igår, blev sjukt nöjd men nu efteråt känns det som om jag blivit dragen efter en lastbil på torrasfalt! AJAJAJ, men smärtan är absolut värd resultatet!:)

Lön i tisdags, 2500 på tattoon, 2500 i hyra och 7000 på resan. Och där var lönen borta.. Precis lagomt till detta fick jag reda på att jag blir uppsagd nästa vecka! Bra, bra där Sigurdsson.. Är ej så motverad till att jobba de sista dagarna faktiskt men måste mjölka ut varenda krona nu!  Gode gud hjälp mig..
Äre nu som man ska lägga alla sista slantarna på trisslotter och hoppas på miljonen?
väg till kil för jobb.. Hej å hå
Längtar efter sommaren och moster Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0