Puerto Rico jag och min älskling kommer snart!

Eftersom min syster flyttar till Thailand på måndag så försökte jag , verkligen försökte, bönade och bad, för att få Erik att följa med mig dit i två veckor.. Men förgäves. Semester och allt..

Dock fick jag ett ja till PuertoRico på vår treårsdag! Så onsdag den 30 Mars åker vi här från karlstad! Ska bli så underbart mysigt att få sin första semester tillsammans och sin första utlandsresa! Mmmm, jag längtar!
Bella ligger här brevid mig och snarkar. Vi har varit hos Cia och Micke idag så hon har verkligen fått springa av sig i timtal med Ike och Anixa! Snossan<3
I morgon ska jag, och några gamla klasskompisar träffas och ta en öl. Eller sju? Kan bli riktigt kul, vi träffas ju inte så ofta nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är i Perth, det ligger på västra sidan. Utan regn och med gassande hetta.

ja jag hade ju aldrig åkt om jag verkligen inte litade på honom och vice versa. Den här resan är ganska mycket ett tecken på hur mycket tillit det finns mellan oss och hur mycke vi gillar varandra :)

2011-01-14 @ 14:17:15
URL: http://zeromancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0