livet som de ser ut

Åh de va så längesen ja skrev. Och så mycket som har hänt.
Jag och Erik bröt. Om jag ska bo i Norge, han i Sverige, jag jobbar jämt och åker inte hem mer än varannan månad, vi litar inte riktigt på varandra - de funkar inte. Det säger väl sig själv. Väldigt tråkigt men de va tvunget att bli så.
Alltså är de mycket förändringar. Jag är van att alltid ha någon som älskar mig vid min sida och nu är det inte det. Jag har smått panik, men försöker göra de bästa av situationen. Jobba, hålla mig sysselsatt och inte tänka.
Det blir heller inget Australien, jag har för mycket skulder och kommer inte kunna tjäna ihop 50 papp tills november så detta får vänta tills nästa år. Det innebär att ja kommer stanna här i norge tills dess.. Vilket inte gör mig något i nuläget. Bara jag får hit min underbara lilla tjej! ♥
Och ikväll har jag bestämt mig för nytt liv. Ingen vardagsöl, bara på helger och utgång. Mindre godsaker och i morgon ska jag faktiskt damma av mina träningskläder och ge mig ut i spåret! Jag ska ta fram mina styrketräningshandskar och hänga mig i grenar och brädor och ska köra totalt slut på mig själv! Sen när jag får (min första) lön på onsdag ska jag nog se till att dra till träningsstället här i Jessheim och skaffa mig ett kort! Nu jävlar!! :D
Mina problem är dock inte ett drit när man tänker på vad som hände här i Norge i fredags, det är fruktansvärt och hela Norge är i sorg. På jobbet springer det poliser med skottvästar, visir och maskingevär och det känns inte säkert någonstans nu.



Åh vad jag saknar min älskling! Letar efter nytt hus hela tiden så jag kan få ta hit henne!

Nä, dags att sova ås ja har energi i morgon, de lär ju behövas! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0