Nya livet kunde börja bättre

Jag sprang ju i måndags, jätteimponerad av mig själv som lyckades springa de tre km utan att stanna en enda gång. Har aldrig klarat det men de gjorde jag! Jättestolt! Sen sätter min dåliga karaktär igång när Nicklas och Tuwa kommer och man blir bjuden på McDonalds och Burger King, vitlöksbröd, öl och hej å hå!

Fick en aning panik förut när de hade åkt hem så jag tog med mig Fia till löpspåret (hon satt i bilen och höll på med telefon medan ja sprang skiten ur mig själv!) När jag kom tillbaka var hon imponerad av mig. "vafan? Redan? Det där tog ju 10 minuter bara, max en kvart!!" Mäkta stolt jag! Hinkade i mig vatten medans svetten vällde ut ur ansiktsporerna. Och det kändes så skönt! Att jag klarar dethär! Körde lite styrka när vi kom hem och hoppade in i duschen. Ikväll blir det räkor till en öm kropp och tidigt sov för i morgon gäller jobb 07:00!

Tänkte bara berätta att ja är så jävla duktig och bevis på de, var mycke svettigare än de såg ut!! ;)
Ha en bra kväll allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0