ny start

Vart hemma under helgen och myst spette.

Nytt liv väntar!
Nytt jobb, stortrivs här i Norge land..Roligt folk man jobbar med :)

Nya vänner

Ny kost. Kilona ska rasa nu, och det snabbt. Köpte mig en LCHF bok häromdagen. Lo Carb High Fat.
Henrik gick ju ner typ 15 kg på fyra månader eller nått. Plus att ja jobbar väldigt fysiskt och cyklar till jobbet. Sen får vi nog skippa fem avsnitt av McLeods dagligen och gå ut och röra på fläsket lite!
Så nu har kylskåpet tomts och nu kost har inhandlats. Zucchini, fisk, grönsaker och massa köttfärs med från pappas viltfrys ;)

Men nu är de min "söndag" och jag har inte börjat med de nya, de gör jag i morgon. Lax och zucchini står på menyn. Så nu är de McLeods som gäller ikväll och i morgon blir det jobb! :) Wihoo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0