Choklad - ja de är den tiden

Åh, förlåt. Jag glömde ju uppdatera igår. Jag hade fullt upp med barnen. Men jag lever iaf! :) Jag fick på vinterdäcken i sista sekunden så jag kunde köra säkert hem!

Jag har sovit hos kära syster ännu en natt. Hon har ju opererat sig och behöver hjälp med barnen, så sen åker vi allihop till moster Lena och Lars och äter mat. Hur mysigt? :)

Ikväll blir det ännu en myskväll fast med mina andra "syskon", Fia och Emil. Vi ska se twilight 4 - break of dawn. Så himla efterlängtat! :)

Nu ska jag och Bella ut på promenad med minstingen. En lång och rask en! Jag och Ida for ner till konsum och köpte på oss massa choklad och julmust. Ja, det är den tiden i månaden!
Men gud vad jobbigt det är att powerwalka med vovve och vagn! Dock behövs det:P

Ha de fint mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0