en helg med smärta, godis och mys

Nej, jag har inte glömt bort bloggen. Jag har bara varken haft lust eller tid. Och nu gör jag ett impulsinlägg från mobilen då jag inte kan sova. E och bellsan ligger på en varsin sida om mig och snusar och snarkar och jag är alldeles för mycket nattmänniska för att sova. Ont i kroppen har jag också. Fötterna, huvudet, magen och rumpan! Jag tycker faktiskt ruskigt synd om mig själv ibland :p Mja jag var ju upp till sjukhuset i onsdags med min mage och dom antar att jag har en cysta på äggstocken. Men jag väntar på ett samtal från dom så jag får komma dit och göra ultraljud och grejer så dom vet säkert. så nu är jag sjukskriven och ligger bara hemma och snosar hela dagarna :) Har dock världens ångest över att jag inte har tillgång till något gym på hela tiden nuoch jag har redan börjat gå upp i vikt efter helgen full med öl, godis och chips. Men i morgon är det måndag. Erik jobbar och jag har inget att göra om dagarna så de blir ripped fuel, powerwalks (i den takt de går) och proteinshaker dagarna långa :) Skriver nog ett riktigt inlägg i morgon men tills dess ska jag snossa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0