fullspäckat!

Åh idag har jag verkligen haft fullt upp. Lampaffären, jula, elgiganten m.m och en liten springtur hann jag med också! Dock hann jag inte ta mina ripped fuel innan så de vart lite segt. Och saken blev inte bättre av att vi beställde en varsin räkrulle och gick ner till Nicklas och hade tisdagsmys heller! Det blir en tre styck löprundor i morgon tror jag.. Ska även satsa på att få komma upp till sjukhuset så dom får konstatera vad det är för fel på mig. I morgon lovar jag också att det ska komma ett riktigt blogginlägg! Det blir ju inte vidare snyggt när jag skriver från mobilen.. Pju, låter som om det blir en fullspäckad dag i morgon med. Det är bara att gå upp med tuppen det :) nu ska det mysas ner sig i sängen med någon som får mig att känna mig älskad :) Puss på er mina nissar! Och förresten! Jag har bara rökt EN cigg idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0